Jesień w obiektywie – Projekt edukacyjny „Cztery pory roku w przyrodzie”

Klasy 3a i 4b wzięły udział w zajęciach „Jesień w obiektywie” realizowanych w projekcie edukacyjnym „Cztery pory roku w przyrodzie”. Uczniowie obserwowali zmiany obecnie zachodzące w przyrodzie. Zadaniem uczestników lekcji było robienie zdjęć przyrody przy użyciu aparatu fotograficznego NIKON D5600, zakupionego w ramach programu Laboratoria Przyszłości.

Celem  zajęć było rozwijanie uwagi i wrażliwości dzieci na szczegóły otaczającego je świata. Dzięki pracy z aparatem, uczyły się dostrzegać rzeczy, które mogłyby umknąć ich uwadze w codziennym życiu. Uczniowie, wykonując zdjęcia, skupiali się na różnych aspektach przyrody, takich jak zmieniające się kolory liści czy grzyby.

Lekcja w terenie umożliwiła uczniom naukę przez doświadczenie, a także wspierała rozwój umiejętności społecznych. Wspólna praca w grupie oraz angażowanie się w fotografowanie pomagały budować poczucie sukcesu i motywowały do dalszych działań. Takie aktywności wspierają także rozwój wrażliwości na otaczający świat oraz uczą cierpliwości i koncentracji.

Efekty pracy uczniów można zobaczyć w  galerii zdjęć, gdzie zaprezentowane zostały ujęcia jesiennej przyrody uchwycone przez naszych młodych fotografów.

Kamila Paczkowska, Magdalena Komorska, Magdalena Janiak

 

#LaboratoriaPrzyszłości #LaboratoriaPrzyszlosci #CentrumGovTech #MEiN #technologie #edukacja #nauka #EdTech #EduTech #szkoła #innowacje

@MinisterstwoEdukacjiiNauki @CentrumGovTech @LaboratoriaPrzyszlosci

Komentarze są wyłączone.